ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بزرگراه از آبپخش می‌گذرد/تعیین مسیر جدید برای کمربندی آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

علیرضا صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در بازدید از راه‌های دشتستان با اشاره به روند اجرایی بزرگراه برازجان به گناوه و تعیین مسیر اجرایی این طرح اظهار داشت: اجرای این بزرگراه از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی در استان است که در چند قطعه تعریف شده و اجرایی می‌شود.

وی افزود: این بزرگراه در واقع از اهرم به برازجان و از برازجان به گناوه و دیلم اجرایی می‌شود و بیش از 200 کیلومتر طول دارد و قطعه برازجان به گناوه از قطعات مهم و استرانژیک این بزرگراه است که بیش از 80 کیلومتر طول دارد و هم‌اکنون چند کیلومتر از این بزرگراه به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به عبور این بزرگراه از شهر آبپخش خاطر نشان کرد: قرار بر این بود که این بزرگراه به صورت کمربندی از آبپخش عبور کند که این امر با اعتراض مردم آبپخش و شورای اسلامی این شهر روبه‌رو شد و هم‌اکنون مقرر شده که با اعلام شورای اسلامی شهر آبپخش و همچنین با تایید شورای تامین دشتستان مسیر بزرگراه تغییر کند و از شهر آبپخش عبور کند.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: عبور بزرگراه در میان شهر آبپخش به ضرر مردم این شهر خواهد بود و مانع از رشد و توسعه شهری آن می‌شود و بدون تردید با احداث بزرگراه در مسیر جدید می‌توان چشم‌انداز بسیار خوبی برای شهر آبپخش متصور شد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی لازم برای عبور بزرگراه از بیرون شهر آبپخش انجام شده بود و هم‌اکنون با مذاکرات با نمایندگان مردم آبپخش، پروژه قبلی متوقف می‌شود و مسیر بزرگراه را به سمت آبپخش منتقل می‌کنیم که البته تبعات این اقدام را شورای اسلامی آبپخش پذیرفته و کتبا نیز اعلام خواهد کرد.

صفایی‌بوشهری افزود: در تمام تصمیم‌گیری‌ها به نظر و رأی مردم اهمیت زیادی می‌دهیم و بدون تردید در اجرای این طرح نیز به منظور احترام به مردم آبپخش، اقدام به عبور بزرگراه از این شهر خواهیم کرد.

وی گفت: با تمام وجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد