ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

چرخه تولید با تقویت کارگران شتاب می‌گیرد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد عالی در همایش تجلیل از فعالان حلقه‌های صالحین آبپخش اظهار داشت: روحانیون در جوامع اسلامی نقش مهمی ایفا می‌کنند و در برنامه‌های بسیج نیز همکاری روحانیون معظم و ائمه جمعه مثمرثمر بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در تمامی شرایط همراه و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و با رهنمودهای خود همواره میهن اسلامی را به عزت، اقتدار و سربلندی رسانده‌اند.

عالی با تسلیت شهادت شهید مطهری بیان داشت: همان طور که شهادت امام حسین (ع) سبب احیای دین مبین اسلام شد، شهادت شهیدان بزرگی که همواره رهرو اباعبدالله‌الحسین بوده‌اند و در مکتب ایشان گام برداشته‌اند برای عزت و اقتدار ایران اسلامی مهم و اثرگذار بوده است.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز معلم اضافه کرد: باید در هر فرصتی از معلمان در هر سمت و کسوتی که هستند استفاده کنیم و از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان برای عزت، سرافرازی، آبادانی و سربلندی ایران اسلامی که نتایج آن را به وضوح در جامعه می‌بینیم تقدیر و تشکر کنیم.

این مسئول با اشاره به سخنی از معمار کبیر انقلاب یادآور شد: خداوند متعال منشأ کار و تلاش و هستی و وجود و تحرک است و همه ذرات سازنده عالم و موجودات با اذن خداوند و هوشیاری در حرکت هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دشتستان با تبریک روز و هفته کارگر ابراز داشت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را با نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند باید با تجلیل از کارگران و فعالان عرصه تولید شرایط را برای تحقق هر چه بهتر این هدف والا هموار کنیم.

عالی ادامه داد: تقویت کارگران در راستای تحقق شعار سال بسیار اثربخش است و بدون کارگران چرخ تولید حرکت نمی‌کند و چرخه تولید با تقویت کارگران شتاب می‌گیرد.

دشمنان و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مراحل مختلف با استفاده از ترفند‌ها و راهکارهای گوناگون سعی در مقابله با اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند که باید با تدبیر در برابر دشمن بایستیم.

وی تحریم اقتصادی را راهکار دشمنان برای اخلال در انقلاب و نظام مقدس جمهوری دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری این سال به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نقشه راه مقابله با اهداف و برنامه‌های شوم دشمنان را در اختیار ما قرار داده‌اند و ما از این طریق می‌توانیم به تمام برنامه‌های دشمنان مهر باطل بزنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد