ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نشاط و شادابی ویژگی‌ بارز بسیجیان است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

حجت‌‌الاسلام خداداد رضایی در همایش تجلیل از فعالان حلقه‌های صالحین و بسیجیان آبپخش اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار امام راحل و نماد حضور فعال و پرشور مردمی در تمامی صحنه‌ها است.

وی با اشاره به نقش بسیج در مقابله با تهاجمات فرهنگی افزود: فرهنگ بسیج بر مبنای ایثار و مجاهدت در راه خداوند متعال است و این نهاد عظیم مردمی در مقابله با تهاجم فرهنگی و تثبیت ارزش‌ها و در مقابل تمام هجمه­‌های فرهنگی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده است.

رضایی خاطر نشان کرد: بسیج قدرتمندترین عنصر دلسوز برای آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و هر کسی در هر جایگاه و موقعیتی که هست اگر کارش را بر مبنای اخلاق قرار دهد بسیجی است و باید به بسیجی بودن خود ببالد و افتخار کند.

امام جمعه آبپخش ادامه داد: ولایتمداری و تبعیت محض از ولایت فقیه از ویژگی‌های بارز بسیجیان است و برای دفاع از ارزش‌ها و اهداف والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیجیان باید فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه تمامی کارهای خود قرار دهند.

رضایی بیان داشت: نشاط و شادابی از خصوصیات و ویژگی‌های بارز بسیجیان است و مادامی که انسان در جمع بسیجیان قرار می‌گیرد شور و نشاط خاصی به وی دست می‌دهد.

وی گفت: باید جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در پایگاه‌های مقاومت بسیج با اهداف و آرمان‌های امام راحل و ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم و از این طریق انقلاب اسلامی ایران را در برابر تمامی حوادث بیمه کنیم.

امام جمعه آبپخش تاکید کرد: بسیجیان با دست خالی و بدون چشمداشت در تمامی عرصه‌ها آماده جانفشانی و دفاع از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد