ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت‌های فرهنگی بسیج در جامعه تاثیرگذار است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز در همایش تجلیل از فعالان حلقه‌های صالحین آبپخش اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در سه دهه عمر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در برابر تمامی دشمنان داخلی و خارجی از ایران اسلامی دفاع کرده است.

بخشدار آبپخش با اشاره به نقش مهم بسیج در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین برنامه بسیج عمل و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی است که در تمام ایام شاهد اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه بوده‌ایم.

خرم‌روز ادامه داد: دشمنان با استفاده از ابزار تبلیغاتی سعی در انحراف افکار جوانان ایران اسلامی دارند و ایجاد بیداری و بصیرت در بین جوانان و نوجوانان امری مهم است و بسیج باید با اجرای برنامه‌های دینی و معنوی در راستای هویت‌بخشی به نسل جوان وظیفه خطیر خود را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل بسیج با فرمان امام خمینی برای امت ایران اسلامی هدیه‌ای بزرگ است بیان داشت: امام خمینی (ره) برای حفظ انقلاب، توسعه و پایداری دستاوردهای بزرگ آن و همچنین با توجه به شناخت خود از نقش مشارکت مردم در تداوم انقلاب دستور تشکیل این نهاد مردمی را صادر کردند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی دشمنان با استفاده از تحریم‌ها، تهدیدها و راهکارهای اقتصادی سعی در مقابله با ایران اسلامی و اخلال در اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته‌اند و امروز جوانان متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی باید برای بی‌اثر کردن اهداف دشمنان تلاش کنند.

بخشدار آبپخش علم‌آموزی و پیشرفت علمی را یکی از راهکارهای مقابله با تحریم‌های اقتصادی دانست و بیان داشت: امروز با فراگرفتن علوم و فناوری‌های نوین می‌توانیم به درجات بالایی در علم و صنعت برسیم و از این طریق با اهداف شوم دشمنان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی و در رأس آنها دنیای استکبار مقابله کنیم.

خرم‌روز تصریح کرد: عضویت و حضور در بسیج افتخاری است که نصیب ما شده و تمامی اقشار و آحاد جامعه، خصوصا نوجوانان و جوانان باید به عضویت در این نهاد افتخار کنند و به این دلیل بر خود ببالند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد