ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هیئت رئیسه شورای اسلامی آبپخش انتخاب شدند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

عد ار ظهر امروز در نشست اعضای شورای اسلامی آبپخش و نمایندگان فرماندار دشتستان، انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی آبپخش برگزار شد که مصطفی رضایی با کسب تمام آرای اعضای شورا به عنوان رئیس شورای اسلامی آبپخش انتخاب شد.

در این نشست، مهدی بحرینی به عنوان نایب رئیس شورا و نصرالله حسین پور و محمد افتخاری نیز به عنوان منشی انتخاب شدند.

همچنین نصرالله حسن پور به عنوان خزانه دار انتخاب شد.

مصطفی رضایی در این نشست با قدردانی از اعضای شورا به خاطر این انتخاب اظهار داشت: شورای آبپخش با همدلی و اتحاد در راستای پیشرفت شهر تلاش می کند و در سال گذشته شاهد موفقیت خوبی توسط شورا بودیم.

وی افزود: شوراها نمایندگان مردم و منتخب ایشان هستند و آنچه تمامی اعضاهای شورای اسلامی در دستور کار خود قرار داده‌اند خدمت‌رسانی خالصانه و صادقانه به مردم است و هیچ هدف دیگری را دنبال نمی‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: یکی از مسائل مهمی که در خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم اثرگذار است استفاده از نظرات و پیشنهادات ایشان است که شورای اسلامی و شهرداری آبپخش همواره در پرتو این مهم کارهای خود را انجام داده‌اند.

رضایی اذعان داشت: به منظور استفاده از نظرات و راهکارهای مردم شریف شهر آبپخش در سال گذشته چندین نشست هم‌اندیشی با شهروندان برگزار کرده‌ایم و از اقشار و گروه‌های مختلف مردم و از ساکنین محلات مختلف شهر در این نشست‌ها دعوت به عمل آورده‌ایم.

وی افزود: آنچه در قالب پیشنهادات و نظرات شهروندان در اختیار شهرداری و شورای اسلامی این شهر قرار می‌گیرد همواره اصل اقدامات ماست و تمامی فعالیت‌های خود را به صورت منسجم با هدف تحقق خواسته‌ها و نیازهای شهروندان فهیم آبپخشی انجام می‌دهیم.

این مسئول با اشاره به افزایش مدت زمان شورای دوره سوم خاطرنشان کرد: در همین راستا باید تا پایان دوره شورای سوم به اهدافی که در راستای خدمت به مردم است، گام برداریم و از تمام توان و پتانسیل موجود به منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان بهره خواهیم برد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی و تلاش بری عمران و آبادانی این شهر از مهم‌ترین خواسته‌هایی است که شهروندان در سال‌های اخیر داشته‌اند و در تمامی این سال‌ها شاهد عملکرد مطلوب شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در این عرصه بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد