ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اختلاف نظر اعضای شوراها اشکال محسوب نمی شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی بخش آبپخش اظهار داشت: 9 اردیبهشت‌ماه روز شوراها تبلور یک اصل الهی، اسلامی و قرآنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در راستای تحقق امر والای شور و مشورت و این حقیقت اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد قانون تشکیل شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها بوده‌ایم.

رضایی در همین راستا خاطرنشان کرد: در طول سه دهه عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد خدمات بی‌وقفه و فراوان شوراهای اسلامی به مردم ولایی ایران اسلامی بوده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: شوراها مظهر اراده ملی و نماد مردم سالاری هستند و در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود تنها باید منافع مردم را به عنوان عنصر اصلی مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: شوارها در تمامی امور و تصمیم‌گیری‌ها به منظور عمران و آبادانی شهرها و روستاها دخالت دارند و باید به بهترین نحو در این راستا اقدام کنند.

رضایی در همین ارتباط تاکید کرد: این بهترین هدیه‌ای است که نظام جمهوری اسلامی به ملت ارزانی داشته به طوری که در سایه آن مردم حق دخالت در تعیین سرنوشت خویش را دارند و این مظهر و نشانه مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ابراز داشت: اعضای محترم شوراهای اسلامی باید در سایه وحدت و همدلی که همواره مورد تاکید معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بوده گام بردارند و در این مسیر برای توسعه میهن اسلامی تلاش کنند.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: قطعا شورایی موفق خواهد بود که که با هم همراه و همدل باشند و از تضارب افکار، آراء و اندیشه‌های یکدیگر استفاده کنند.

رضایی اذعان داشت: ممکن است اعضای شوراهای اسلامی در یک امر یا مساله با هم تفاوت و اختلاف نظر داشته باشند این یک نقص و اشکال محسوب نمی‌شود و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است همراهی و همدلی ایشان برای خدمت‌رسانی به امت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد