ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شوراها وقت بیشتری به مشکلات مردم اختصاص دهند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از اعضای شورای اسلامی بخش آبپخش اظهار داشت: شورا مظهر و سمبل تحقق یک اصل الهی و اسلامی برگرفته از دین مبین اسلام است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: شوراها نقش کلیدی در اجرای فعالیت‌های عمرانی شهر دارند و با کنترل و نظارت‌های مکرر بر برنامه‌های مختلف مسئولان را در انجام هرچه بهتر کارها یاری می‌دهند.

خرم‌روز با مطلوب ارزیابی کردن فعالیت شوراهای اسلامی در بخش آبپخش بیان داشت: خوشبختانه شوراهای شهر، بخش و روستاهای آبپخش در شأن شهروندان اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: این مسئولیت خطیر و سنگین برعهده اعضای شوراها قرار گرفته و اتحاد و همبستگی و استفاده از نظرات و راهکارهای نخبگان شهرها از مسائل مهمی است که شوراهای اسلامی باید به آن توجه کنند.

این مسئول ابراز داشت: باید وقت بیشتری را برای بررسی مسائل و مشکلات مردم اختصاص داده شود، چون میزان رضایتمندی مردم عملکرد شوراها را ارزیابی می‌کند.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: شوراهای اسلامی باید تمام مردم را با یکدیگر مساوی بدانند و هیچگونه اختلافی بین شهروندان مختلف ایجاد نکنند زیرا ایشان نمایندگان تمامی مردم هستند.

خرم‌روز تاکید کرد: شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستاهای تابعه بخش آبپخش تا کنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند و با تلاش بیش از پیش می‌توانند بیش از وضعیت فعلی برای مردم مثمرثمر باشند.

وی متذکر شد: شوراهای اسلامی باید زبان گویای مردم به مسئولان و زبان گویای مسئولان به مردم باشند و مردم را در جریان تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند.

بخشدار آبپخش ادامه داد: با توجه به نامگذاری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تمامی مسئولان باید با جدیت و در راستای تحقق این هدف والا گام بردارند و نقش خود را ایفا کنند.

خرم‌روز خدمت صادقانه به مردم را هدف اصلی تمامی مسئولان دانست و گفت: هدف اصلی مسئولان و به‌ویژه اعضای شوراها رفع مشکلات مردم است و همین مردم پشتیبان و حامی ما خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد