ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تقویت زیرساخت‌های کشاورزی موجب رشد تولید ملی می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز شامگاه شنبه در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی اظهار داشت: توسعه کشاورزی بخش آبپخش از رویکردهای مهمی است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش در سال‌های اخیر با جدیت در این راستا مبادرت ورزیده‌اند.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: تلاش برای افزایش کیفیت محصولات کشاورزی از مسائل مهمی است که مسئولان ذی‌صلاح بخش آبپخش در حوزه کشاورزی در این راستا تلاش‌های بسیاری داشته‌اند و در این زمینه موفقیت‌های ارزشمندی حاصل شده است.

خرم‌روز بیان کرد: مشاوره‌های متعددی که توسط کارشناسان و مدیران جهاد کشاورزی بخش آبپخش به کشاورزان ارائه شده است از مسائل مهمی است که زمینه‌ساز تحقق این موفقیت‌ها شده و در یک سال گذشته شاهد برخورداری بیش از 10 هزار کشاورز دشتستانی از خدمات مشاوره‌ای جهاد کشاورزی آبپخش بوده‌ایم.

وی در همین راستا اضافه کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برداشت محصولات تولیدی گندم در بیش از 3 هزار هکتار از مزارع بخش آبپخش 15 دستگاه کمباین مهاجر از استان فارس وارد منطقه شده‌اند و عملیات برداشت محصول گندم را به نحو مطلوب انجام می‌دهند.

این مسئول تاکید کرد: در مدت برداشت محصولات کشاورزی مسئولان ارشد بخش آبپخش با همکاری و همراهی نیروهای خدوم و پرتلاش جهاد کشاورزی آبپخش اقدام به بازدید و سرکشی مکرر از این کمباین‌ها به منظور انجام هر چه بهتر عملیات برداشت گندم تولیدی کشاورزان داشته‌اند.

بخشدار آبپخش بیان کرد: توصیه و رایزنی‌های لازم به کمباین‌داران به منظور جلوگیری از ریزش محصولات کشاورزی و دقت در حسن برداشت این محصولات از فعالیت‌های مهمی است که توسط کارشناسان جهاد کشاورزی بخش آبپخش شاهد آن بوده‌ایم.

خرم‌روز در ادامه با اشاره به نقش کشاورزان در سال تولید ملی گفت: بدون تردید نقش کشاورزان در تولید ملی بسیار ارزشمند است و تقویت زیرساخت‌های کشاورزی در رشد تولید ملی تاثیر زیادی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد