ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جزایر سه‌گانه خلیج‌فارس جزو لاینفک ایران است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه شنبه در آستانه روز ملی خلیج فارس در نشست با مسئولان آبپخش اظهار داشت: روز ملی خلیج‌فارس از مهم‌ترین مناسبت‌های هر سال است که تمام مسئولان ایران اسلامی باید برای بزرگداشت این روز کوشا باشند.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: در سال جاری اقدامات و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای به منظور برگزاری هر چه بهتر همایش روز ملی خلیج‌فارس در استان بوشهر را شاهد هستیم.

رضایی بیان کرد: برگزاری همایش روز ملی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس جمهور در استان بوشهر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در 10 اردیبهشت ‌ماه شاهد آن خواهیم بود.

وی اضافه کرد: خلیج‌فارس نقطه‌ای است که تمام جهان بویژه دنیای کفر و استکبار به آن چشم دوخته‌اند و سعی دارند به هر نحو ممکن آن را تصاحب کنند.

امام جمعه آبپخش متذکر شد: خلیج فارس منابع فراوان خدادادی و ذخائر و ثروت‌های فراوانی را در خود جای داده که دنیای استکبار با راهکارهای گوناگون برای تصاحب این منابع تلاش می‌کند.

رضایی ادامه داد: حاشیه خلیج‌فارس کشورهای مسلمان و امت‌های اسلامی قرار دارند و مستکبرین عالم از هر فرصتی و راهکاری برای چنگ‌اندازی به این منابع و این سرزمین‌ها تلاش کرده‌اند.

وی ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی را از راهکارهای دشمنان اسلام دانست و گفت: در مدت‌های طولانی دشمنان اسلام و مستکبرین عالم همواره کوشیده‌اند بین مسلمانان و کشورهای اسلامی حاشیه خلیج‌فارس تفرقه ایجاد کنند و از این طریق منابع و ثروت‌های خدادادی ایشان را به دست آورند.

امام جمعه آبپخش تاکید کرد: جزایر سه‌گانه بر اساس سوابق تاریخی و قراردادهای بین‌المللی جزو لاینفک ایران اسلامی هستند و به هیچ کشور دیگری تعلق ندارند.

رضایی سفر ریاست محترم جمهور به ابوموسی را اقدامی تحسین‌برانگیز دانست و اذعان کرد: تمام امت اسلامی شاهد و ناظر بودند وقتی ریاست محترم جمهوری با مردم ایران اسلامی در جزیره ابوموسی دیدار کردند دنیای کفر و استکبار با برنامه‌های تبلیغاتی خود چه تحرکاتی علیه ایران اسلامی داشتند.

امام جمعه آبپخش تصریح کرد: استعمار پیر همیشه به دنبال رخنه و شکاف بوده و امت‌های مسلمان همواره باید با بیداری و هوشیاری مقابل برنامه‌های شوم مستکبرین عالم ایستادگی کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد