ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تمام روستاهای استان بوشهر صاحب کتابخانه می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

صدرالله محتشم در آئین افتتاح کتابخانه‌های روستایی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به مسائل و نیازهای فرهنگی روستاها از مسائل مهمی است که در دولت عدالت محور دکتر احمدی‌نژاد توجهی خاص به آن شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در هر روستا باید یک مجموعه فرهنگی وجود داشته باشد تا برای رفع نیازهای فرهنگی آن روستا اقدام کند.

محتشم در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در این راستا گفت: طرح ایجاد کتابخانه روستایی در تمامی روستاهای استان بوشهر از برنامه‌هایی است که این نهاد در دستور کار خود قرار داده و در سال جاری اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در استان بوشهر شاهد احداث 40 کتابخانه روستایی خواهیم بود و شهرستان دشتستان با سهمیه 18 کتابخانه روستایی بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.

این مسئول تصریح کرد: آمادگی کامل داریم که در روستاهایی که فضا در اختیار ما قرار می‌دهند تجهیزات لازم را برای فعالیت کتابخانه‌های روستایی در اختیار آنان قرار دهیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر ابراز داشت: ارتباط مردم با کتابخانه‌های عمومی در شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است و از اهالی شهرها و روستاهای استان می‌خواهیم برای پیشبرد اهداف فرهنگی با ما همکاری کنند.

محتشم یادآور شد: فرهنگ کتابخوانی در خانواده‌ها باید گسترش یابد و تلاش داریم با فرهنگ‌سازی کتاب را وارد خانه‌های مردم کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد