ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تشکیل 145 مدرسه قرآنی در استان بوشهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

علی موحدی در آیین تجلیل از معلمان نمونه سعدآباد در سالن کانون تربیتی این شهر اظهار داشت: موقعیت و منزلت اجتماعی معلمان بسیار بالاست و معلمان کار انبیا را در جامعه انجام می‌دهند و وظیفه معلم هدایتگری و ارشاد است.

وی افزود: ارزش کار فرهنگی بسیار بالاست و تکریم و تجلیل معلمان باید در تمام ایام سال تداوم یابد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: معلمان عزیز باید خود را به علم روز مجهز کنند و با تعامل و ارتباط با دانش‌آموزان، آنان را به سمت راه مستقیم هدایت کنند و بدون تردید کار معلمان در پیشگاه خداوند اجر و ثواب بالایی دارد.

موحدی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته شاهد کیفیت‌بخشی به وضعیت تحصیلی در مدارس هستیم و در کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز به رشد بسیار خوبی رسیده‌ایم.

وی از تشکیل 145 مدرسه قرآنی در استان بوشهر خبر داد و افزود: در یک سال اخیر بیش از 145 مدرسه قرآنی در سطح استان راه‌اندازی شده و 125 هزار دانش‌آموز در این مدارس عضویت دارند که رقمی بسیار ارزشمند است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در یک سال اخیر شاهد برگزاری جشن تکلیف برای 13 هزار و 200 دانش‌آموز پسر و دختر در سطح استان بودیم که نشان‌دهنده فعالیت حوزه پرورشی است.

موحدی گفت: دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌های والای اسلامی در بین دانش‌آموزان تلاش می‌کنند که باید با کار فرهنگی در برابر آنها بایستیم.

بخشدار سعدآباد نیز اظهار داشت: شهید استاد مطهری دانشمند بزرگ قرن است و نقش بسزایی در هدایت نسل جوان داشته است.

غلامرضا وفایی افزود: برای تبیین شخصیت این دانشمند و معلم بزرگ همه مسئولان باید اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: حمایت از فرهنگیان و تجلیل از این قشر در دستور کار مسئولان قرار دارد و باید در تمام ایام سال شاهد همایش با حضور فرهنگیان و معلمان باشیم.

در این آیین از معلمین بازنشسته و معلمینی که در انتخاب معلم نمونه استانی و منطقه‌ای مقام کسب کرده‌اند با لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد