ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت 60 مدرسه دونوبته در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش بعد از ظهر پنجشنبه مراسم تجلیل از معلمان بخش آبپخش با حضور مسئولان شهرستان دشتستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهر آبپخش در سالن امام صادق (ع) این شهر برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش در این مراسم گفت: آموزش و پرورش آبپخش مجموعه‌ای عظیم را شامل می‌شود که تمامی این بزرگواران دست در دست هم داده و برای بهبود سطح آموزش در این بخش تلاش می‌کنند.

محمود انتظامی اظهار داشت: آموزش و پرورش بخش آبپخش با دارا بودن 4 هزار دانش‌آموز درصد بالایی از جمعیت دانش‌آموزی شهرستان دشتستان را در خود جای داده و از این‌رو رفع مشکلات و مسائل این نهاد از اهمیتی بالا برخوردار است.

وی افزود: در این بخش 60 مدرسه دونوبته وجود دارد که در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی برای توسعه تجهیزات و فضاهای آنها انجام شده است و برای تداوم این روند پیگیری‌های خود را ادامه می‌دهیم.

انتظامی با اشاره به جمعیت بالای فرهنگیان آبپخش خاطر نشان کرد: بالغ بر 400 فرهنگی در این بخش فعالیت دارند و ارائه خدمات اداری مطلوب به این فرهنگیان از اهمیتی بالا برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: استقرار اداره آموزش و پرورش مستقل در بخش آبپخش از مسائلی است که همواره مورد تاکید مسئولان این بخش بوده و در انجام هر چه بهتر نیازهای اداری فرهنگیان این بخش اثرگذار خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش بخش آبپخش بیان داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش آبپخش فاقد سالن اجتماعات است و برای برگزاری نشست‌ها و جلسات خود به اجبار باید به مدارس آبپخش مراجعه کنیم.

انتظامی تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای احداث سالن اجتماعات در آموزش و پرورش آبپخش اقدام شده و شاهد پیشرفت 20 درصدی آن بوده‌ایم و از مسئولان شهرستان می‌خواهیم اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح را تامین و در اختیار نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش گذارند. 

در این آیین معلمان نمونه آبپخش تجلیل شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد