ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آموزش و پرورش آبپخش مستقل می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از مدیران و معاونان مدارس بخش آبپخش اظهار داشت: بخش آبپخش از دیرباز به عنوان بخشی علم دوست و فرهنگ‌ساز و ولایت‌مدار مطرح بوده است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در بخش آبپخش شخصیت‌های علمی برجسته و ارزشمندی تربیت یافته‌اند و این بخش از جایگاهی رفیع در استان بوشهر برخوردار است.

خسروی اذعان داشت: هدف از خلقت هدایت و عبادت است و با کسب علوم و دانش‌های مختلف می‌توانیم به شناخت بیشتری از حقیقت عالم هستی دست یابیم و نعمات خداوند متعال را شکر و سپاس گوییم.

وی در همین راستا اضافه کرد: معلمان از جایگاه رفیعی در جامعه اسلامی برخوردارند و شأن معلمی در پیوند حلقه آموزش و تعلیم با حلقه معنویت و پرورش است.

این مسئول با اشاره به سخنی از معمار کبیر انقلاب ابراز داشت: نخستین معلم بشریت خداوند متعال است که رشد جسمانی و معنوی انسان‌ها در گرو هدایت و حکمت اوست.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: معلم ظرف تنفیذ آگاهی در قلب بشریت است و با آموزش معارف الهی نور دانایی را در دل‌های بشریت منتشر می‌کنند.

خسروی درارتباط با نقش والای معلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: معلمین انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرو و پیشتاز بوده‌اند و اولین حامیان رهبر معظم انقلاب معلمین ولایی و گرانقدر بوده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم رفع نیازهای آموزش و پرورش آبپخش گفت: سالن اجتماعات آموزش و پرورش آبپخش را با تایید مدیریت نوسازی استان بوشهر در بودجه سال جاری لحاظ و برای اتمام آن اقدام می‌کنیم.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: برای استقلال آموزش و پرورش آبپخش و ارتقاء نمایندگی آموزش و پرورش بخش به اداره منطقه هم تلاش و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد