ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پرسپولیس آبپخش به پرسپولیس خلیج‌فارس تغییر یافت

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

سعید رضائی در گفت‌گو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس و در راستای حمایت از هویت ایرانی خلیج فارس در نشستی که با اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار کردیم تصمیم گرفتیم نام این باشگاه را به " پرسپولیس خلیج فارس" تغییر دهیم.
وی ادامه داد: مردم استان بوشهر و دیگر استان‌های همجوار خلیج فارس با تمام وجود خود وفادار به خلیج فارس هستند و اجازه نخواهند داد خلیج فارس حتی برای لحظه‌ای مورد دست درازی بیگانگان قرار بگیرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش گفت: مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان جدید برای حضوری پرقدرت در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با قهرمانی در مسابقات لیگ استان به مسابقات کشوری راه یابیم.
وی افزود: شرایط لازم برای قهرمانی در لیگ استان را داریم و از قابلیت‌ها و ظرفیت های خود بهره خواهیم برد تا به این مهم دست یابیم.
رضایی ادامه داد: هر چند در دور برگشت فصل پیش بازی های خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه به دلیل اینکه در دور رفت نتوانستیم امتیازات لازم را به خوبی جمع‌آوری کنیم نتوانستیم در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیریم.
وی به برنامه‌های این باشگاه برای فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول استان بوشهر اشاره کرد و گفت: هیچ چیزی برای قهرمانی در مسابقات فصل جدید کم نداریم و با تمام توان برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش در چند رشته ورزشی در سطح استان بوشهر فعالیت دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد