ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 12 ویژه‌برنامه روز زن در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

فاطمه جهان‌افروز بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر در روز آبپخش اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بالاترین هدیه خداوند به بشریت و الگوی کامل برای همه انسان‌‌ها در طول تاریخ است و بانوان در تمامی مراحل زندگی خود باید از ایشان الگوبرداری کنند.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش خاطر نشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته زن، در شهر آبپخش و روستاهای تابعه بخش آبپخش برنامه‌های مختلفی را در قالب ستاد و  تشکیل چندین کمیته برگزار می‌کند.

جهان‌افروز اذعان داشت: در بخش آبپخش در نشست‌‌های مختلف برنامه‌ریزی‌هایی با بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش و بانوان فعال در عرصه‌های اجتماعی شاهد طرح‌ریزی برای برگزاری 12 ویژه برنامه‌ خواهیم بود.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته زن از مسائل مهمی است که در رأس فعالیت‌های کمیته بانوان بخشداری آبپخش قرار دارد.

این مسئول بیان داشت: توجه به منویات رهبری از مسائل مهمی است که بانوان ولایی و مؤمن بخش آبپخش به آن توجه دارند و در هفته زن به منظور آشنایی هر چه بیشتر بانوان شاهد برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در بخش آبپخش خواهیم بود.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش گفت: تجلیل از بانوان شاغل در ادارات بخش آبپخش از برنامه‌های کمیته بانوان بخشداری آبپخش در روز زن است و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در این برنامه‌ مشارکت کنند.

جهان‌افروز از اجرای طرح رحمت در بخش خبر داد و گفت: برای آموزش زنان خانه‌دار در زمینه‌های مختلف طرح رحمت با حضور اساتید مجرب در بخش برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با نحوه برگزاری طرح رحمت در آبپخش متذکر شد: طبق دستورالعمل این طرح ارزشمند باید در 16 جلسه برگزار شود تا زنان خانه‌دار با مسائل مختلف آشنا شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد