ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

باغداران آبپخش در فروش خرمای تولیدی مشکل دارند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مصطفی رضایی دوشنبه شب در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان باغداران در بخش آبپخش اظهار داشت: دفاع از معیشت و بهبود سطح زندگی مردم از مسائلی است که شورای اسلامی شهر آبپخش در دوره فعالیت خود با عزم جزم در این راستا گام برداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: کشاورزی و خصوصا باغداری از مشاغلی است که جمع کثیری از مردم آبپخش در این حوزه فعالیت دارند لذا شورای اسلامی شهر آبپخش همواره مانند یک وظیفه اساسی برای رفع مشکلات کشاورزان کوشیده است.

رضایی ابراز داشت: در هر شغل، صنف و گروهی مسائل و مشکلات خاصی وجود دارد که مجموعه‌ای از عوامل باید برای رفع آنها دست در دست هم دهند و دلیل ورود شورای اسلامی شهر آبپخش در این مسئله کثرت افرادی است که از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی در همین راستا اضافه کرد: هر موقع در هر زمینه‌ای احساس نیاز شود شورای اسلامی شهر آبپخش به منظور رفاه و آسایش شهروندان و آسایش خاطر ایشان به طور فعال ایفای نقش می‌کند و از تمام توان برای رفع مشکلات موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

این مسئول ادامه داد: مشکلات کشاورزان مشکلاتی است که طی سالیان طولانی مطرح بوده و شورای اسلامی شهر آبپخش همواره پیگیر آن بوده که از مسئولان ارجمند استان بوشهر انتظار داریم قبل از فصل برداشت محصولات کشاورزی که ثمره تلاش یک ساله کشاورزان است برای رفع مشکلات اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: باغداران آبپخش در فروش خرمای تولیدی مشکل دارند و باید نسبت به رفع این مشکل اهتمام ویژه داشته باشیم.

باید دست در دست هم دهیم و فرصت‌های بالقوه منطقه را به فرصت‌های بالفعل تبدیل کنیم و از این طریق برای بهبود وضع معیشتی مردم بخش آبپخش استفاده کنیم.

رضایی اذعان داشت: مسئولان بخش آبپخش در سال‌های اخیر در تمام زمینه‌ها برای بهبود وضعیت کشاورزی کوشا بوده‌اند و از زحمات وافر ایشان تشکر می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد