ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

2 مدرسه آبپخش در آستانه انحلال قرار دارند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

محمود انتظامی ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهر آبپخش اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی جامعه است و تمامی مدیران و مسئولان اجرایی باید برای حل مشکلات و مسائلی که در این عرصه شاهد آنها هستیم گام بردارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش عنوان کرد: در دولت‌های نهم و دهم خدمات ارزشمندی در زمینه آموزش و پرورش در سطح کشور اجرایی شده که تمامی آنها در توسعه و پیشرفت آینده ایران اسلامی اثرگذار خواهد بود.

انتظامی بیان داشت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از اساسی‌ترین وظایفی است که بر عهده مسئولان آموزش و پرورش است و ایشان باید از تمامی پتانسیل‌های موجود در این راستا بهره ببرند.

وی در ارتباط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقطه عطفی در نظام آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: اجرای این طرح مهم موجب ارتقای سطح آموزش و پرورش در کشور می‌شود و از سال تحصیلی آتی شاهد اجرای این طرح در کشور خواهیم بود.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش اذعان داشت: رفع دغدغه‌ها و خواسته‌های حضرت امام خامنه‌ای از آموزش و پرورش از مسائل مهمی است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

انتظامی با بیان اینکه احتمال انحلال مدارس راهنمایی عصمت و استقلال شهر آبپخش وجود دارد گفت: مدارس راهنمایی پسرانه استقلال و دخترانه عصمت به دلیل اینکه جمعیت دانش‌آموزی کمتر از 40 نفر دارند در سال تحصیلی جاری در معرض انحلال قرار دارند.

وی ادامه داد: توسعه عمرانی فضاهای آموزشی شهر آبپخش وضعیتی مطلوب دارد و در حال حاضر 4 پروژه عمرانی در مدارس آبپخش در حال اجراست.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های آموزش و پرورش آبپخش در سال جاری سالن همایش‌های آموزش و پرورش آبپخش است و امیدواریم با قول مساعد فرماندار آبپخش این پروژه در خلال پروژه‌های عمرانی سال جاری تامین اعتبار شود.

انتظامی یادآور شد: احداث ساختمان کانون فرهنگی حاج کرامت زارع و دبستان شهید رضایی‌منفرد شهر آبپخش از پروژه‌های پیشنهادی آموزش و پرورش آبپخش در سال جاری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد