ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کارگران نخیلات بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

 مصطفی رضایی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: آبپخش دارای موقعیت استراتژیک و ممتازی در استان است و هم‌اکنون محور مواصلاتی سه استان کشور است که رسیدگی به وضعیت شهروندان و افزایش امکانات و تجهیزات رفاهی برای شهروندان بسیار مهم است.

وی افزود: اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در شهر و شتاب بخشیدن به پروژه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های شورا و شهرداری است که نتایج نسبتا خوبی نیز در سال جاری حاصل شده است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: در حوزه کشاورزی و در راستای تقویت وضعیت کشاورزی منطقه، اهتمام ویژه‌ای داریم و انتظار داریم وضعیت معیشتی کشاورزان بهبود یابد.

رضایی تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوب و مناسبی برای بهبود وضعیت خرما انجام شده که البته تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم و باغداران و نخلداران آبپخش همچنان با مشکل فروش خرما مواجه هستند و بخش عظیمی از خرمای کشاورزان آبپخش فروش نرفته است.

وی اضافه کرد: توسعه صنایع تبدیلی خرما مهم‌ترین راهکار برای حمایت از باغداران و تولیدکنندگان خرما در منطقه است که امیدوار هستیم با همکاری جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن استان به نتایج لازم برسیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: کشاورزان نیز باید نسبت به بهبود کیفیت تولیدات خود اقدام کنند تا شاهد رشد و رونق وضعیت کشاورزی منطقه باشیم.

رضایی بیان کرد: فرماندار دشتستان در سال گذشته و امسال همکاری و تعامل خوبی با کشاورزان منطقه داشته و شاهد تصمیمات خوبی بوده‌ایم که البته امیدوار هستیم این روند تا جلب رضایت کامل کشاورزان تداوم داشته باشد.

وی افزود: برای بیمه کشاورزان و کارگران نخیلات نیز مذاکرات لازم را با مسئولان استان و شهرستان انجام داده‌ایم که انتظار می‌رود در این عرصه نیز نتیجه مطلوبی حاصل شود و به فضل خدا امسال شاهد تحقق این مسئله خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد