ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مسیر کنونی بزرگراه برازجان گناوه/هدر رفت میلیاردها بیت المال

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش مصطفی رضایی در نشست مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم در استان بوشهر است که مسئولان باید توجه بیشتری به خواسته مردم این شهر داشته باشند.

وی افزود: در ماه‌های اخیر مسئله بزرگراه گناوه به برازجان از مهم‌ترین مسایل برای مردم این منطقه است و به نظر می‌رسد روند کار به نفع مردم نیست.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: وجود نخلستان‌ها، نهرها و کانال‌های آب بین شهر آبپخش و بزرگراه مورد نظر حایل ایجاد کرده و این دسترسی مردم به بزرگراه را دچار مشکل می‌کند.

رضایی با تاکید بر لزوم تجدیدنظر در مسیر بزرگراه گفت: این پروژه در مسیر باتلاقی اجرا می‌شود و به جز اتلاف انرژی و سرمایه و هدر رفتن میلیاردها تومان بیت‌المال، نتیجه دیگری نخواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی آبپخش نیز اظهار داشت: شهر آبپخش نیز مثل دیگر شهرها می‌تواند یک بزرگراه را در خود جای دهد و با احداث پل زیرگذر و یا پل هوایی می‌توان مشکل عبور و مرور شهروندان آبپخش را مرتفع کرد و جلوی به انزوا کشیده شدن آبپخش را گرفت. 

محمد افتخاری افزود: کارشناسان بارها بر لزوم تغییر مسیر بزرگراه تاکید کرده‌اند و اداره کل راه استان و استاندار بوشهر نیز باید به نظر کارشناسان توجه کنند.

وی اذعان داشت: رفع مشکل اراضی مسکونی شهروندان آبپخش نیز از دیگر موارد مهمی است که انتظار داریم توسط مسئولان پیگیری و مرتفع شود.

در این نشست، نماینده دشتستان در مجلس بر لزوم پیگیری مطالبات مردم تاکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد